Alta löydät vastauksia sisäänpääsyyn, jäsenyyteen, laskutukseen ja harjoitteluun liittyviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta otathan meihin yhteyttä info@saluspakila.fi tai p. 050 5939 707.
Mitä teen, jos en pääse ulko-ovesta sisään?
Varmista, että sinulla on voimassa oleva asiakkuus eli jäsenyys tai sarjakortilla käyntejä jäljellä. Mikäli asiakkuus on voimassa, niin ulko-ovella on puhelinnumero, johon voit soittaa ja josta avataan sinulle ovi.
Miten nopeasti verkkokaupasta ostettu tuote tulee voimaan?
Osto tulee voimaan saman tien. Huomioitha, että sinun tulee käyttää vain yhtä sähköpostiosoitetta palveluihimme, jotta osto kirjautuu oikein.
Mitkä ovat sisäänpääsyvaihtoehdot?
Sinulla voi olla käytössä avainlätkä ja puhelinsovellus OnTheMove. Kumpikin toimii sisäänpääsyyn yhdessä tai erikseen. Avainlätkän saat asiakaspalvelusta ja puhelinsovelluksen voi ladata täältä: Apple / Android .
Mikä on Saluksen ikäraja?
Kuntosalin ikäraja on 15 vuotta ja kaikki alle 18-vuotiaat vain huoltajan suostumuksella.
Voinko tuoda ystävän mukaan salille?
Asiakkaana voit tuoda yhden ystävän kertaalleen tutustumaan kuntosaliin veloituksetta. Sovi tutustumiskäynti esim. sähköpostitse info@saluspakila.fi
Mistä voin ostaa asiakkuuden?
Saluksen asiakkuuden voi ostaa asiakaspalvelusta tai verkkokaupasta.
Käykö liikuntaraha maksutapana?
Kyllä käy. Meille voit maksaa Smartumin, ePassin tai Edenredin liikuntarahoilla. Smartumin ja ePassin mobiilimaksun voi tehdä verkkokaupassa tai asiaskaspalvelussa. Edenredin mobiilimaksut, tai liikuntasetelimaksut tulee tehdä asiakaspalvelussa.
Jäsenmaksuja voi myös maksaa ennakkoon lataamalla saldoa verkkokaupassamme tai asiakaspalvelussa.
Mitkä ovat maksutapavaihtoehdot jäsenyyksille?
Verkkokaupassa voit maksaa Fastpay-luottokorttimaksulla. Muut maksutavat ovat sähköpostilasku, e-lasku ja asiakaspalvelussa voit maksaa myös maksukorteilla tai käteisellä.
Sain muistutusmaksun, mutta olen maksanut jo kyseisen laskun?
Ota yhteyttä info@saluspakila.fi tai tule käymään asiakaspalvelussa, niin perumme muistutusprosessin ja siitä menneet maksut.
Miten tilaan e-laskun?
Voinko laittaa sopimukseni tauolle?
Kyllä voit, jos sinulla on tauko-oikeudellinen sopimus. Tauon kesto voi olla 1-6kk, se voi päättyä myös kesken kuukauden eli ei ole kalenterikuukauteen sidottu.
Mikäli loukkaannut tai joudut jäämään pidemmälle sairaslomalle, niin minkä tahansa sopimuksen voi laittaa määräajaksi tauolle.
Tauko ei voi olla toistaiseksi jatkuva tai määrittelemättömän ajan pituinen. Sellaisissa tapauksissa, joissa tauon pituus ei ole tiedossa, on järkevämpää irtisanoa sopimus kokonaan.
Kuinka irtisanon jäsenyyteni?
Voit ilmoittaa irtisanomisesta meille sähköpostitse, puhelimitse tai asiakaspalvelun kautta.
Kuinka pitkä irtisanomisaika jäsenyyksissä on?
Jäsenyyden ensimmäiset kolme kuukautta ovat määräaikaisia. Tauottaminen siirtää määräaikaa tauon mitan eteenpäin. Määräaikaisuuden jälkeen jäsenyys on voimassa toistaiseksi seuraavan laskutuskauden loppuun. Tämä tarkoittaa siis irtisanomispäivän jälkeen yhtä jäsenmaksua.
Saluksen salietiketti
Kuinka päivitän harjoitusohjelmaani?
Käyttäjämme voivat veloitksetta pyytää HUR älykorttiohjelman päivitystä jättämällä uudet päivityslapun palautelaatikkoon.
Jäsenyyteen kuuluvaan vuosittaiseen harjoitusohjelmanpäivitykseen voi varata ajan asiakaspalvelun kautta.
Etkö löytänyt vastausta? Ota meihin yhteyttä info@saluspakila.fi tai p. 050 5939 707.